Arbeidet med å oppgradere sameiets fellesanlegg for fjernvarme er nå satt til å pågå i ukene 49-51.
Parallelt vil det sendes info direkte til den enkelte seksjon, med tilbud om individuelle tiltak fra entreprenør som kan/bør gjennomføres for å få bedre effekt. Disse tilbudene baserer seg på kartlegging som ble gjort i sommer.
Arbeidet inne i leilighetene er frivillig og den enkelte eiers ansvar. Tidsrammen entreprenør har satt for dette arbeidet er de første ukene etter nyttår.
Hvorfor må vi betale for dette selv når problemene har vært her siden blokkene ble bygd? Dette er noe utbygger bør betale for. Jeg, og sikkert flere med meg, har klaget på vanntrykk og fjernvarme siden dag 1, men problemet har blitt trenert i alle år.
Jeg forventer at styret tar opp dette med utbygger. Jeg for min del har aldri,godkjent problemene verken på ett-års eller fem-års befaring.
Mvh
Willy Hage
Hei. Alle henvendelser til styret bes sendes til styret@lorenparken.no. Det er epost som er styrets kommunikasjonskanal med alle seksjonseierne, hjemmesidene brukes kun til publisering av felles informasjon.