Løren Velforening har, med sine tilsluttede boligsameier og borettslag, signert avtale med ny leverandør av vaktmestertjenester. Oppstart med ny leverandør er fra 1. oktober 2017, men allerede i september vil vi se nye fjes fra Bygårdsservice AS gjøre seg kjent i området – i samarbeid med Selvaag Eiendom AS.
Styret i sameiet har, i samarbeid med velforeningen, vært gjennom en omfattende prosess for å finne ny leverandør av vaktmestertjenester, etter at Selvaag Eiendom AS har valgt å gå bort fra å levere disse tjenestene – og derfor gikk til oppsigelse av våre avtaler i vår.
Vi mener vi har funnet en solid leverandør som passer vårt område og behov, og ser frem til et godt samarbeid i lang tid fremover.
Daglig leder i Bygårdsservice AS, Øystein Moe, sier følgende om avtalen;
”Vi i Bygårdsservice AS gleder oss nå til å endelig komme i gang hos dere. Dette er en stor avtale for oss som vi skal gjøre alt vi kan for å beholde lenge.»
Som tidligere, skal alle henvendelser som omfattes av avtalen gå via styret, styret@lorenparken.no. Her kan man altså melde ifra om manglende lys, tette søppelnedkast, fulle søppeldunker ute, ødelagte dørlåser på ytterdører eller lignende. Vi setter pris på at flere av dere er flinke til å hjelpe oss med å vedlikeholde boligmassen og området rundt oss!
Dersom det unntaksvis er fare for skade på bygninger eller eiendom, og man har behov for umiddelbar hjelp – da kan den enkelte beboer kontakte vår 24t tjeneste hos Bygårdsservice AS på telefon 905 20 631 (OBS: sameiet belastes for bruk av denne tjenesten). ”Fare” i denne sammenheng må ikke forveksles med nød – da skal man selvfølgelig kontakte nødetatene direkte; Brann 110 – Politi 112 – Ambulanse 113.